Badenkaart
Gebruik jij een badenkaart en heb je vragen erover? Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen.
Veelgestelde vragen over badenkaarten
-
25-badenkaart (7 maanden geldig) €109,35 50-badenkaart (13 maanden geldig) €190,00 + Eenmalige kosten pasje €5,00 -
Een badenkaart schaf je de eerste keer aan bij de informatiebalie van het zwembad.
-
Een 25-badenkaart: 7 maanden geldig na aankoop
Een 50-badenkaart: 13 maanden geldig na aankoop -
Met een badenkaart reserveer je vooraf je zwemactiviteit in de ticketshop. Je kiest bij betalingswijze voor '25/50 badenkaart'. Jouw badenkaart geeft je 15 minuten voor de start van de zwemactiviteit toegang tot het zwembad. Scan het pasje bij de toegangspoortjes om toegang te krijgen tot het zwembad.
In je account op de ticketshop kun je controleren hoeveel resterende baden er nog op je kaart staan. Zijn je baden op? Dan kun je nieuwe ritten kopen via 'Abonnementen verlengen'.- Ga naar de ticketshop
- Reserveer de activiteit(en) en kies voor 'Gebruiker 25/50 badenkaart'
- Je ontvangt een bevestiging van je reservering in je mailbox
- Scan je kaart bij de toegangspoortjes
-
Helaas is het niet mogelijk om een ticket te annuleren. Wel kun je jouw ticket eenvoudig zelf verplaatsen naar een andere datum of tijd. Hoe je dat doet lees je hieronder bij 'Hoe verplaats ik mijn ticket?'.
-
Heb jij een ticket gekocht, maar kun je onverhoopt niet deelnemen aan de zwemactiviteit? Je kunt jouw ticket helaas niet annuleren. Wel kun je via jouw persoonlijke inlog in de ticketshop eenvoudig zelf je ticket verplaatsen naar een andere datum of tijd. Je kunt de tickets alleen verplaatsen naar dezelfde soort activiteit. Tickets kunnen tot 15 minuten voor aanvang van de activiteit worden verplaatst.
Log in met jouw account op de ticketshop
- Kies: 'Mijn profiel'
- Kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
- Kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van recreatieve tickets).
- Je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd
-
Het opwaarderen van jouw badenkaart doe je eenvoudig zelf in de ticketshop:
- Ga naar de ticketshop en log in met het account waaraan jouw badenkaart is gekoppeld.
- Kies in het hoofdmenu: 'ABONNEMENTEN VERLENGEN'.
- Je ziet hier een overzicht met al jouw gekoppelde abonnementen en de geldigheid hiervan.
- Klik achter de juiste badenkaart op ‘Verlengen’.
Let hierbij op dat wanneer hier meerdere abonnementen onder elkaar staan, je het juiste abonnement verlengt. Kijk hiervoor naar de einddatum. - Volg de instructies. Nadat de betaling succesvol is afgerond is de kaart direct opgewaardeerd.
-
Ja, dat kan! Een badenkaart is niet persoonlijk en kan dus met anderen gedeeld worden. Zo kun je bijvoorbeeld samen met je gezin gebruik maken van één kaart of een badenkaart delen met je vaste zwemmaatje. Hiervoor dien je wel per persoon te reserveren voor de zwemactiviteit. Voor toegang tot de baden heb je uiteraard je badenkaart nodig.
-
Dat kan natuurlijk gebeuren! Een nieuw pasje aanvragen kan bij onze informatiebalie en kost €5. Wij zullen dan ook je oude pasje blokkeren en de eventueel resterende baden overzetten naar jouw nieuwe kaart.