Aangepast rooster
De FNV heeft de staking in het Geusseltbad beëindigd. Vanaf maandag 2 september gaat het Geusseltbad weer volgens regulier rooster open.
Tickets zijn verkrijgbaar via de ticketshop. De zwemlessen worden deze zaterdag weer opgestart, alle zwemlessers ontvangen een mail hierover. Onze informatiebalie is ook geopend en zal zo snel mogelijk jullie vragen beantwoorden.
Vrijzwemmen
Hieronder kun je zien op welke dag je kunt vrijzwemmen in het Geusseltbad. Bij goed weer is ook het buitenbad geopend. Op de website kun je dagelijks zien of het buitenbad geopend is. Reserveer jouw ticket via de ticketshop, want vol=vol!
Dag | Tijd |
Zaterdag 31 augustus | 10.00 – 18.00 uur |
Zondag 1 september | 11.00 – 17.00 uur |
Familiezwemmen
Dag | Tijd |
Zondag 1 september | 09.00 – 11.00 uur |
Veelgestelde vragen
-
Vanwege stakingen van de medewerkers van het Geusseltbad is de informatiebalie gesloten. Tijdens een staking gelden er in Nederland bepaalde regels voor werkgevers. Zo mag het werk van stakers niet worden overgenomen door werkwilligen of medewerkers die normaal andere werkzaamheden verrichten. Om deze reden kunnen wij geen telefoontjes en mails behandelen tot de staking is beëindigd. Helaas is het niet bekend wanneer de staking zal eindigen en wij alle diensten weer op kunnen starten.
-
Vanwege deze vervelende situatie worden alle badenkaarten met de periode van de sluiting verlengd. Wanneer de staking is beëindigd zal dit automatisch worden aangepast. Hiervoor hoef je niks te doen. Er kan helaas geen geld terug worden gegeven.
-
Annuleren is niet mogelijk. Verplaats je ticket naar een andere datum. Het verplaatsen is alleen mogelijk naar dezelfde zwemactiviteit. Heb je gereserveerd met een account? Volg deze stappen:
- Log in met jouw account op de ticketshop
- Kies: 'Mijn profiel'
- Kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
- Kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van tickets voor vrijzwemmen en banenzwemmen)
- Je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd
Afgerekend als gast?
Verplaats de activiteit via de link in de reserveringsbevestiging. Je ontvangt daarna een nieuw ticket. Let op: wanneer je een reservering nogmaals gaat verplaatsen, gebruik dan de link (Bezoek verplaatsen) uit de eerste reserveringsmail. -
Heel vervelend dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw ticket(s). Stuur in dit geval een mail naar info [at] maastrichtsport.nl (info[at]maastrichtsport[dot]nl). Wanneer de staking is beëindigd nemen wij contact met je op om dit op te lossen.