Tickets

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

    1. Stap 1: Ga naar de ticketshop
    2. Stap 2: Reserveer de activiteit(en) en reken af met IDEAL, bankcontact of creditcard
    3. Stap 3: Je ontvangt een ticket met QR-code in je mailbox
    4. Stap 4: Print het ticket uit of scan de QR-code op je ticket direct vanaf je telefoon
    • iDEAL
    • creditcard  
    • bankcontact
  • Ja, via jouw persoonlijke inlog op de ticketshop kun je eenvoudig zelf je ticket verplaatsen naar een andere datum of tijd. Je kunt de tickets alleen verplaatsen naar dezelfde soort activiteit. Tickets kunnen tot 15 minuten voor aanvang van de activiteit worden verplaatst. Recreatieve tickets kunnen zelfs tijdens het tijdsblok verplaatst worden tot 15 minuten voor het einde van het tijdsblok. 

    Volg deze stappen:

    Stap 1: Log in op de ticketshop (gebruik het account waarmee je de tickets ook gekocht hebt)
    Stap 2: Kies: 'Mijn profiel'
    Stap 3: Kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
    Stap 4: Kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van recreatieve tickets)
    Stap 5: Je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd.

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact met ons op!