Tickets

Bestel jouw tickets in de ticketshop! Heb je vragen over tickets? Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. 

Veelgestelde vragen over losse tickets

    1. Ga naar de ticketshop
    2. Reserveer de activiteit(en) en reken af met iDEAL, bankcontact of creditcard
    3. Je ontvangt je e-ticket met QR-code in je mailbox
    4. Print het ticket uit of scan de QR-code op je ticket direct vanaf je telefoon
    • iDEAL
    • creditcard  
    • bankcontact
  • Om aan een zwemactiviteit deel te nemen, heb je een geldig ticket nodig. Deze kun je vooraf bestellen in onze ticketshop.

    Wanneer jij (of je gezin) regelmatig in het Geusseltbad komt vrijzwemmen of banenzwemmen, kan het voordelig zijn om een badenkaart aan te schaffen. Voor het zorgzwemmen maak je gebruik van een zorgbadenkaart.

  • Wanneer je een los ticket bestelt, ontvang je een bevestigingsmail met jouw ticket(s) met QR-code in de bijlage. Met dit ticket heb je 15 minuten voor de start van de zwemactiviteit toegang tot het zwembad. Scan de QR-code bij de toegangspoortjes om toegang te krijgen tot het zwembad.

  • Het niet mogelijk om een reservering te annuleren. In dit geval vragen we je om je reservering te verplaatsen naar een nieuwe datum of tijd naar voorkeur.

    Let op: tot 5 minuten voor aanvang van een les kan een deelname aan een les door de klant zelf verplaatst worden naar een zelfde les op een later tijdstip.

    1. Log in met jouw account op de ticketshop
    2. Kies: 'Mijn profiel'
    3. Kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
    4. Kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van tickets voor vrijzwemmen en banenzwemmen)
    5. Je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd