Tickets
Bestel jouw tickets in de ticketshop! Heb je vragen over tickets? Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen.
-
Helaas is het niet mogelijk om een ticket te annuleren. Wel kun je jouw ticket eenvoudig zelf verplaatsen naar een andere datum of tijd. Hoe je dat doet lees je hieronder bij 'Hoe verplaats ik mijn ticket?'.
-
Heb jij een ticket gekocht, maar kun je onverhoopt niet deelnemen aan de zwemactiviteit? Je kunt jouw ticket helaas niet annuleren. Wel kun je via jouw persoonlijke inlog in de ticketshop eenvoudig zelf je ticket verplaatsen naar een andere datum of tijd. Je kunt de tickets alleen verplaatsen naar dezelfde soort activiteit. Tickets kunnen tot 15 minuten voor aanvang van de activiteit worden verplaatst.
Log in met jouw account op de ticketshop
- Kies: 'Mijn profiel'
- Kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
- Kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van recreatieve tickets).
- Je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd
-
- iDEAL
- creditcard
- bankcontact
-
Om aan een zwemactiviteit deel te nemen, heb je een geldig ticket nodig. Deze kun je vooraf bestellen in onze ticketshop. Voor het vrijzwemmen, het banenzwemmen en het zorgzwemmen kun je een badenkaart kopen. Voor de overige activiteiten zijn er alleen losse tickets beschikbaar. Meer informatie over de losse tickets en de badenkaarten vind je hieronder.
Veelgestelde vragen over losse tickets
-
- Ga naar de ticketshop
- Reserveer de activiteit(en) en reken af met iDEAL, bankcontact of creditcard
- Je ontvangt je e-ticket met QR-code in je mailbox
- Print het ticket uit of scan de QR-code op je ticket direct vanaf je telefoon
Veelgestelde vragen over badenkaarten
-
Het is mogelijk om met je 25- of 50-badenkaart te reserveren voor banenzwemmen of vrijzwemmen. In je account op de ticketshop kun je controleren hoeveel resterende baden er nog op je kaart staan. Zijn je baden op? Dan kun je nieuwe ritten kopen via 'Abonnementen verlengen'.
- Ga naar de ticketshop
- Reserveer de activiteit(en) en kies voor 'Gebruiker 25/50 badenkaart'
- Je ontvangt een bevestiging van je reservering in je mailbox
- Scan je kaart bij de toegangspoortjes
-
Een 25-badenkaart: 7 maanden geldig na aankoop
Een 50-badenkaart: 13 maanden geldig na aankoop -
Het verlengen (opwaarderen) van een badenkaart kan via onze informatiebalie of via je account in de ticketshop:
- Log in op je account. Het is hierbij belangrijk dat je het account gebruikt waar jouw badenkaart aan gekoppeld is
- Nadat je ingelogd bent, krijg je automatisch al jouw gekoppelde abonnementen te zien
- Klik achter de juiste badenkaart op ‘Verlengen’. Indien je meerdere abonnementen onder elkaar hebt staan dien je wel goed op te letten dat je het juiste abonnement gaat verlengen. Let hiervoor op de einddatum.
- Controleer je bestelling en klik op ‘Bevestigen’
- Controleer je gegevens en klik op ‘Doorgaan’
- Vervolgens krijg je een overzicht te zien van jouw NAW-gegevens ter controle. Klik vervolgens op ‘Bestelling controleren’.
- In de laatste stap kun je klikken op ‘Bestelling plaatsen’. Hierna kun je via iDEAL de verlenging voor het abonnement betalen. Nadat de betaling succesvol is afgerond staan de nieuwe baden gelijk op de kaart erbij en is de geldigheid ook verlengd.
-
Ja, dat kan! Een badenkaart is niet persoonlijk en kan dus met anderen gedeeld worden. Zo kun je bijvoorbeeld samen met je gezin gebruik maken van één kaart of een badenkaart delen met je vaste zwemmaatje. Hiervoor dien je wel per persoon te reserveren voor de zwemactiviteit. Voor toegang tot de baden heb je uiteraard je badenkaart nodig.
-
Dat kan natuurlijk gebeuren! Een nieuw pasje aanvragen kan bij onze informatiebalie en kost €5. Wij zullen dan ook je oude pasje blokkeren en de eventueel resterende baden overzetten naar jouw nieuwe kaart.