E-tickets

Algemeen - E-tickets

Tickets reserveren in ticketshop
 

Losse tickets reserveren

Stap 1: ga naar de ticketshop
Stap 2: reserveer de activiteit(en) en reken af met iDEAL, bankcontact of creditcard
Stap 3: je ontvangt je e-ticket met QR-code in je mailbox
Stap 4: print het ticket uit of scan de QR-code op je ticket direct vanaf je telefoon

Bekijk de uitgebreide handleiding: E-tickets kopen in E-ticketshop
 

Reserveren met meerbadenkaarten

Het is mogelijk om met je meerbadenkaart te reserveren voor banezwemmen of vrijzwemmen. In je account op de ticketshop kun je controleren hoeveel resterende baden er nog op je kaart staan. Zijn je baden op? dan kun je nieuwe ritten kopen via 'Abonnementen verlengen'. 

Stap 1: ga naar de ticketshop
Stap 2: reserveer de activiteit(en) en kies voor 'Gebruiker 25/50 badenkaart'
Stap 3: je ontvangt een bevestiging van je reservering in je mailbox
Stap 4: scan je meerbadenkaart bij de toegangspoortjes
 

Bekijk de uitgebreide handleiding: reserveren met meerbadenkaart
 

Activiteit verplaatsen

E-tickets zijn alleen geldig voor de aangekochte les en kunnen niet geannuleerd worden. Via jouw persoonlijke inlog op de ticketshop kun je eenvoudig zelf je ticket verplaatsen naar een andere datum of tijd. Je kunt de tickets alleen verplaatsen naar dezelfde soort activiteit. Tickets kunnen tot 15 minuten voor aanvang van de activiteit worden verplaatst. Recreatieve tickets kunnen zelfs tijdens het tijdsblok verplaatst worden tot 15 minuten voor het einde van het tijdsblok. 

Stap 1: log in met jouw account op de ticketshop
Stap 2: kies: 'Mijn profiel'
Stap 3: kies: 'Reeds gekochte e-tickets en abonnementen'
Stap 4: kies: 'Mijn groepslessen' (ook bij het verplaatsen van recreatieve tickets).
Stap 5: je ziet een overzicht met al jouw aangekochte tickets. Klik achter het juiste ticket op de button ‘Verplaatsen’ en kies een nieuwe datum en tijd