Algemeen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

  • Via deze link vind je het dagrooster. Voor het rooster van een specifieke zwemactiviteit kun je het beste op de pagina van de desbetreffende activiteit kijken.

  • Om er zeker van te zijn dat je aan een activiteit kunt deelnemen, raden we je aan om een ticket vooraf online te reserveren. Tickets die je koopt aan de informatiebalie kunnen alleen met pin worden betaald.

  • Ja, je kunt ticket kopen aan de informatiebalie. Het is alleen mogelijk om te betalen met pin. Cash betalingen zijn niet mogelijk. Om zeker te zijn dat je aan een activiteit kunt deelnemen, raden we je aan om een ticket vooraf online te reserveren.

  • Bij een bezoek aan het Geusseltbad, gelden er een aantal huisregels. Deze regels zijn opgesteld om alle bezoekers een prettig verblijf te garanderen. Bekijk onze huisregels hier.

  • Heb je een chloorallergie? Dit betekent niet meteen dat je niet kunt zwemmen in het Geusseltbad. Chloor houdt zwemwater schoon. Het chloor in de baden van het Geusseltbad vormen we door 'zoutelektrolyse' toe te passen. Hierdoor is er een lagere dosering chloor nodig. 

    In de binnenbaden is de chloordosering in het water tussen de 0,5 – 1,5 mg/liter. In de buitenbaden gebruiken wij een dosering tussen de 0,5 – 2,5 mg/liter. Op basis van deze informatie kun je het beste zelf inschatten of je hierin kunt zwemmen.

  • Dat kan gebeuren! Neem dan contact op met onze informatiebalie. Zij zullen je oude pasje blokkeren en een nieuw pasje aan jouw account koppelen. Een nieuw pasje aanvragen kost €5,00.

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact met ons op!